Reklama może miło zaskoczyć

Przedsiębiorcy często rozważają, jaką taktykę obrać, by powiększyć ilość ludzi zainteresowanych produktami i usługami, aby pomnożyć zarobki firmy. W dzisiejszych czasach reklama nie polega jedynie na udzielaniu się w środkach masowego przekazu typu: radio, czy telewizja. Promocja jest obecnie niezwykle wielowątkowym procesem i stosuje wiele technik. Niezmiernie popularna jest promocja firmy w Internecie, a zwłaszcza cieszący się uznaniem tzw. social media marketing. Należy powiedzieć, że nie jest to nachalna wersja reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to zabiegi na serwisach skupiających społeczność w Internecie. Mającymi największą liczbę użytkowników i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy portalami skupiającymi społeczność w Polsce są: Blip, Twitter, Google+, Digart. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju tylko około 5 % firm docenia potencjał social media. Bezsporny jednakowoż jest naturalnie fakt, że jest to narzędzie bardzo przyszłościowe, gdyż Internet stale się rozwija, a ilość surfujących cały czas wzrasta. Ważne jest pokazanie prowadzonej działalności na Facebooku, założenie tam fanpage’a i czynne pozyskiwanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w fenomenalny sposób budują świadomość marki. Zainteresowani bardziej z uznaniem odnoszą się do tego typu reklamy, ponieważ nie narzuca się ona klientowi, umożliwia wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To ludzie decydują o tym, że są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. W związku z tym taki model promocji jest naprawdę skuteczny.

Advertisements